Doprava a platba

UPOZORNĚNÍ NA NEDORUČITELNOST NAŠICH ZPRÁV NA GMAILOVÉ ÚČTY: Vážení zákazníci.V současné době evidujeme velké množství nedoručených emailů na gmailové účty. V případě že používáte email s touto koncovkou @gmail, nebude možné Vám ze systému našeho e-shopu po objednávce doručit souhrn Vaší objednávky. My Vaše objednávky v systému vidíme a tak se Vás budeme snažit kontaktovat prostřednictvím jiného emailu (logotisk@email.cz), nebo telefonicky. Velice se omlouváme za tyto komplikace, na odstranění potíží pracujeme.

Děkujeme za spolupráci.

Logotisk.cz

********************************************************************************

 

Objednávku není možno platit až při převzetí zboží  (nebo - li dobírkou). Před výrobou objednaných předmětů, Vás vždy požádáme o platbu předem na náš účet.


 

1.       Možnosti platby:

Platbu za objednané zboží můžete poukázat na náš bankovní účet 3. způsoby. Podotýkáme, že veškeré převody plateb přijímáme pouze z ČR na dobírku nezasíláme.
  • Bankovním převodem z Vašeho účtu  (internetbanking, GSM banking - platby přijímáme z ČR ).
  • Složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce vaší banky v ČR přímo na náš účet.
  • Odesláním finanční částky na náš účet poštovní poukázkou typu ,,A,, z kterékoliv pošty v ČR ( adresu majitele účtu naleznete v kategorii "kontakt" )
 
1.1.    Číslo účtu nezveřejňujeme na těchto stránkách, ani v souhrné automatické zprávě, aby nedocházelo ke špatným převodům částek na náš účet. Objednáváte zakázkovou výrobu potisku na přání a další podobné služby, proto se celková cena zboží může v závěru lišit. Týká se především u dotisků na trička, větší motivy k potisku na přání, grafické práce a služby navíc. Bankovní spojení zasíláme osobně emailovou zprávou po Vaší objednávce v době: Po-Čt od 8:00 do 15:00 hodin a v Pá od 8:00 do 14:00 hodin  (pouze v pracovní dny). Platbu pak za Vaši objednávku očekáváme na našem účtu nejpozději do 5 prac. dnů. V případě, že nemůžete uhradit do daného termínu, informujte nás emailem. Vámi objednaný materiál pro výrobu, nemůžeme rezervovat déle jak 7 prac. dnů. Děkujeme za pochopení.
 
1.2.    Osobní odběr je možný na naší adrese: Na Hradě 99, 789 61 Bludov.  I v tomto případě Vás požádáme o platbu předem na náš účet, nebo dle domluvy na naší adrese. Pouze částka bude bez poštovného. O možnosti vyzvednutí vyhotovených předmětů, Vás poté kontaktujeme emailem, nebo telefonicky.
 
1.3.    Upozornění: V případě, kdy se může stát, že je již Vaše platba na našem účtu a nebude možné Vám zakázku z nějakého důvodu vyhotovit (delší technická výluka, zboží, nebo materiál k výrobě nebudeme moci do termínu naskladnit, nebo i pracovní neschopnost), bude Vám platba zaslána zpět na číslo účtu ze kterého byla platba provedena. Pokud byla zakázka hrazena přes poštu ,,složenkou typu A,, na náš účet, platbu vracíme na adresu kupujícího, kterou uvedl v objednávkovém formuláři. 
 
2.      Zpracování zakázky ( jak dlouho trvá výroba ) :
 
2.1.   Veškerá výroba ( potisk, gravírování, výroba samolepek, nažehlovačkek a jiné ) je doba vyhotovení 3 až 4 pracovní dny od obdržení platby na náš účet. U více jak 10 kusů pak 5 až 7 prac. dnů. Není-li momentálně zboží skladem, probíhá výroba více jak 10  pracovních dní a odesíláme. U větších zakázek také řešíme výrobu idnividuálně dle domluvy a až poté expedujeme. Prosíme nezaměňujte dobu vyhotovení předmětů s dobou dodání !
Poznámka: Zboží, které není vyhotoveno na zakázku: jedná se především o nažehlovací archy, tiskátka, nebo předměty na které není možné dál tisknout, apod., odesíláme po obdržení platby na náš účet následují pracovní den.
 
2.2.   Došlé platby evidujeme v průběhu každého pracovního dne - výroba předmětů v pořadí dle přijatých plateb.
O došlých platbách a dalším průběhu objednávky, informujeme zákazníka vždy emailem. Objednáváte - li zakázku pouze přes email, tyto informace podáme na vyžádání.
 
2.3.   Přes víkend a ve státní svátky zakázky nezpracováváme!
 
3.       Doprava ( odeslání zakázky ):
 
3.1.    Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty, Zásilkovnou a nebo je možno si je vyzvednout osobně ( zde je nutná předchozí domluva ).
 
3.2.    Zakázky odesíláme pouze v prac. dny poštou, jako doporučenou zásilku ( psaní, balíček ), nebo balík do ruky či na poštu. Další možností je Zásilkovna, pobočku si volíte dle aktuálního seznamu výdejních míst  a svou zásilku poté co Vás sms zprávou kontaktuje Zásilkovna i vyzvednete na výdejním místě.
         Poznámka: 
  • Důležité: Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. 
  • V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. 
  • Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.
  • V případě, že po otevření zásilky shledáte poškození obsahu, do dvou dnů reklamujte na vaší poště. Zásilky jsou vždy pojištěny. Více informací k reklamacím na stránkách České pošty: https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace
3.3.    Ke každé dodávce zakázky bude přiložen doklad - paragon (popřípadě je zaslán elektronicky), který slouží současně jako dodací a záruční list.
 
3.4.    Do zahraničí a na Slovensko nezasíláme!
 
3.5.    O odchozích zásilkách informujeme zákazníky vždy emailem. V případě, že Vám zásilka nedojde cca do 5. prac. dní po obdržení emailu o odeslání zásilky, neprodleně nás informujte. Zašleme scan podacího lístku ( nebo číslo z podacího lístku ) abyste se mohli sami informovat na Vaší poště.
 
3.6.    Vrátí - li se nám zásilka zpět z důvodu:
  • nepřevzali jste si zásilku
  • nepravdivé přepravní údaje (adresa kupujícího), špatně vyplněné jméno a adresa bez diakritiky, směrovací číslo, požadujeme doplacení dalších expedičních nákladů na náš účet a až poté znovu odesíláme. Viz. ,,obchodní podmínky ,, 

3.7.    V žádném případě nevracíme platbu za vyhotovené a Vámi nepřevzaté přeměty viz. "obchodní podmínky".

 
4.      Cena poštovného:
 
Orientační cena poštovného:
Doporučené psaní prioritní, nebo doporučený balíček - doba dodání od podání zásilky cca 1 až 3 prac. dny. Možnost zvolení této dopravy nabízíme pouze u objednávek s celkovou cenou do 700 Kč
Orientační přehled cen za tuto dopravu:
Menší předměty:  tričko, nažehlovačky, puzzle, samolepky od 89 Kč (doporučená prioritní)
Hrníček a větší předměty, které nelze zaslat v obálkách 100 Kč (doporučený balíček)
Více předmětů v zásilce: cena bude upřesněna ve třetím kroku objednávky
 
Balík do ruky - doba dodání od podání zásilky dle podmínek ČP, 2 až 3 prac. dny.
Orientační přehled cen za tuto dopravu:
0-4 kg - 130 Kč
4-10 kg - 160 Kč (nadrozměrná zásilka)
 
Balík na poštu - doba dodání od podání zásilky dle podmínek ČP 2 prac. dny.
Orientační přehled cen za tuto dopravu:
0-4 kg - 100 Kč
4-10 kg - 130 Kč
 
Zásilkovna - doba dodání dle podmínek Zásilkovny od podání zásilky cca 2 až 4 prac. dny.
         Orientační přehled cen za tuto dopravu:
0-5 kg - 89 Kč
5-10 kg - 139 Kč
 
UPOZORNĚNÍ: doporučujeme si s předstihem zjistit, zda na vybrané pobočce Zásilkovny nebude probíhat v brzké době dovolená. Poté není možnost zásilku na Vámi zvolenou pobočku zaslat. Pobočky a především telefonní kontakt na vybranou pobočku si zjistíte na stránkách zásilkovny: www.zasilkovna.cz.
 
Osobní převzetí na naší adrese:
Po telefonické, nebo emailové domluvě, je možnost osobního odběru vyhotovených předmětů u nás na adrese: Bludov, Na Hradě 99, 78961
 
NYNÍ DOPRAVA ZDARNA SE ZÁSILKOVNOU: Při objednávce nad 800 Kč (pouze) z našeho e-shopu - poštovné po ČR zdarma !
UPOZORNĚNÍ: Poštovné zdarma neposkytujeme při individuálních množstevních slevách!

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).

POTVRZUJI VŠE
PODROBNÉ NASTAVENÍ
NESOUHLASÍM